Cukier i Bezsenność – Pokarmy, które mogą być Utrzymanie śpisz

Nie wszyscy kochają miskę lodów lub kubek gorącego kakao przed snem? Aha, i że o północy miskę cynamonu kryzysu czy duży kieliszek Mountain Dew!

Wtedy, uh oh. Gdzie jest mój sen? Hm …

Oh tak jest. Pływanie w mojej puszki pop oraz na szczycie mojej lody łyżką. Cholerny.

Czy to nie brzmi znajomo? Jeśli tak, to może być co spać nieistniejącego imprezę w nocy ze względu na to, co jesz i picia. Niezłe, nie. To prawda, że ??tak. Uleczalna, oczywiście!

Oto, co trzeba zrobić, aby utrzymać tę bezsenność od pukania do drzwi w nocy:

trzymać z dala od popu w nocy. Najlepiej jest trzymać się z dala od popu w ogóle, ale jeśli po prostu nie można się oprzeć, upewnij się trzymać z dala od niego kilka godzin przed pójściem do łóżka. Jeśli masz go przed snem, upewnij się, że jest wolna od kofeiny.

Nie lodów lub traktuje! Są one ładowane z cukrem i jeśli masz problemy snu, jesteś po prostu zamiar uczynić je gorzej.

Kawa nie jest taki dobry pomysł. Kofeina nie pozwoli Ci zasnąć w nocy na pewno, nawet jeśli uważasz, że twój organizm jest do tego przyzwyczajony, bo ją pić everyday.If po prostu nie można zrezygnować z tego nocnego przekąskę lub trzeba mieć coś do picia w nocy, oto kilka opcji, które można wziąć pod uwagę:

mają miskę zbożowych, które są bardzo niskiej zawartości cukru

pić kofeiny pop i kawa

utrzymać bezcukrowe przekąski i traktuje aroundMetabolism wydaje się być głównym sprawcą problemów ze snem niektórych ludzi, aby trzymać się z dala od tego bolesnego cukru i kofeiny i może być śpi lepiej w żadnym momencie! Jeśli możesz dowiedzieć się, jakie łyżka zostawiłeś swój sen w …

Artykuł dzięki: